fbpx
Web Tasarım

İyi Web Sitesine Sahip Olmanın Tam Zamanı!

Fakat web sitesini iyi yapan sadece görünüşü değildir.

Doğru bir şekilde yapıldığında, her gün işiniz için gelir artışı sağlayan şaşırtıcı bir pazarlama aracı da olabilir.

Müşteri düşünülerek yapılmadığı sürece, web sitenizin en iyi performansı göstermesi mümkün değildir. Ayrıca, web sitesinin görünen yüzünde neler olduğu da kadar SEO için ne kadar iyi optimize edildiği de önemli. Son kullanıcı düşünülerek ne kadar iyi tasarlandı ve müşteri yolculuğu ne kadar sorunsuz? Bunların hepsi etkileyici bir web sitesinin önemli yönleridir ve ziyaretçileri dönüşümlerini önemli ölçüde etkiler.

Web Tasarım Hizmetleri

Ne yapabiliriz? Web oluşturma sürecinize tam bir çözüm sunmak için web sitesi tasarım hizmetlerimize göz atın

Web UX Tasarım

Kullanıcı deneyimi (UX) tasarımı, web sitesinin kullanılabilirliğini ve bilgi mimarisini planlama açısından kritik bir süreçtir. Mükemmel UX, olağanüstü marka deneyimi ve kurumsal kimlikler oluşturmanıza yardımcı olabilir. Her proje bizim için benzersiz olduğundan, UX'in optimize edilmesini sağlamak için tel kafeslerin çizgi çizimi ile başlıyoruz.

Web UI Tasarım

Kullanıcı deneyimi düzenini ve bilgi mimarisini tamamen tasarlanmış bir kullanıcı arayüzüne dönüştüreceğiz. Görsel cazibeleri ve grafik tasarımı müşterinin marka kimliğiyle birlikte düşündüğümüz için, tasarımımız en iyi marka mesajlarını sunacaktır.

Programlama

Tasarımı gerçek bir web sitesine dönüştürmek kolay değildir. Web geliştirme hizmetlerimiz, tasarımı etkileşimli bir web platformuna dönüştürmeyi içerir. Geliştiricilerimiz HTML5, CSS3, JavaScript, PHP ve NodeJS gibi programlama dillerinde uzmanlık sahibidir. En önemlisi, web sitesinin kitlenizin tarayıcısında piksel mükemmel olmasını sağlıyoruz.

E-Ticaret

Diğer yandan, müşterilerimizin web platformu için e-ticaret çözümleri oluşturuyoruz. Doğru ödeme süreci, kullanıcı akışı ve dijital dönüşüm ile e-ticaret platformu geliştirmede deneyimliyiz.

İçerik Yönetim Sistemi

çerik, her web sitesinin kitleye bilgi ve bilgi oluşturması açısından önemlidir. Bu nedenle, WordPress gibi açık kaynaklardan özel yapım sistemimize kadar geniş bir içerik yönetim sistemimiz var. Ayrıca, web siteniz üzerinde tam kontrole sahip olduğunuzdan emin olmak için size kullanıcı eğitimi sunacağız.

SEO & Veri İstatistiği

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO), Google gibi arama motorlarında web sitenizin sıralamasını optimize etmeyi amaçlamaktadır. Web trafiği verilerinin analiz ve analizler açısından önemli olmasının nedeni, Google Analytics dahil olmak üzere tüm ziyaretçilerin verilerini yayınlandıktan sonra izlemek için araçlar uygulayacağız.

Bakım & Hosting

Web sitenizin uzun vadede çalışmasına yardımcı olacak geniş bir çözüm yelpazesi sunuyoruz. Bir çok hosting firması dahil olmak üzere popüler hizmet barındırma sağlayıcısıyla ortaklıklar kuruyoruz. Dahası, bakım servisimiz gerekli güvenlik ve performans yükseltmeleri için web sitenizi güncel tutar.

Tanıtım

Web sitesinin tanıtımını yapmak herkes için bir baş ağrıtıcıdır. Dijital pazarlama hizmetlerimiz, marka stratejinizi tasarlamanıza ve mesajınızı yaygın bir şekilde yaymanıza yardımcı olur. Arama motoru ve sosyal medya dahil olmak üzere dijital kanallarda tanıtım oluşturma konusunda uzmanız.

Strateji

İşletmeniz için doğru sonuçları almak ve doğru yolda olmanız için yolculuğunuzu planlamanıza yardımcı olacağız.

Analiz

Doğru izleme, ölçüm, analiz ve strateji ile yola çıkacağız.

Optimizasyon

Küçük adımlarla büyük ödüller getirir. Sonuçları optimize edip iyileştireceğiz, daha düşük maliyetler için daha fazla kar üreteceğiz ve size hızlı büyüme ve iş başarısı getireceğiz.
Web sitesi stratejiniz, hedef kitlelerinizin her biri için web sitenize ne yapmamız gerektiğine ve hedef kitlenizin her bir segmentinin etkileşime girmesi ve nihayetinde dönüşüm gerçekleştirmesi için hangi kullanıcı yolculuğuna ihtiyaç duyacağı ve istediği konusunda net olmakla ilgilidir. Örneğin, 33 yaşında bir erkeğin 69 yaşındaki bir kadından çok farklı ihtiyaçları olacaktır, ancak her ikisi de ürünleriniz veya hizmetlerinizle ilgilenebilir. Stratejiniz şunları içermelidir:

 

Temel Mesajlar:

Araştırmalar, “ekranın üst kısmındaki” içeriğin en çok dikkat çektiğini gösteriyor – temel mesajlarınıza her sayfada öncelikli konum verilmeli ve ekranın üst kısmına yerleştirilmelidir. Web sitenizin ana sayfasındaki tüm temel mesajlarınızın basit ve anlaşımı kolay bir biçimde olduğundan emin olmak gereklidir.

  • Değer Teklifi: Bu, müşterinize hangi değeri sağladığınıza ilişkin bir ifadedir.
  • Satış Telifleri: Burası, kitlenizin karşılaştığı temel zorlukları anlayabileceğiniz ve sağlayabileceğiniz çözümlere ilişkin fikir verebileceğiniz yerdir.
  • Benzersiz Satış Teklifleri: Sizi benzersiz yapan şey budur ve hedef kitlenizin sizi rakiplerinizden seçmesinin nedenleri budur.

Web sitesi görünümü:

Görsel olarak çarpıcı ama aynı zamanda pratik olması gerekiyor. Sayfayı bölmek ve okumayı kolaylaştırmak için beyaz boşluk, madde işaretleri, renk / düğmeler / tipografi (köprüler veya harekete geçirici mesajlar gibi şeyleri farklılaştırmak için) ve resimler kullanmayı düşünün.

UX / navigasyon :

Google Analytics, web sitesi ziyaretçilerinizin kim olduğu ve web sitenizle nasıl etkileşime girdikleri hakkında çok şey açıklayacak. Dünya çapında web’de gezinirken ne kadar sabırlı olduğunuzu düşünün. Aradığınızı saniyeler içinde bulamazsanız, hemen oradan çıkmışsınız demektir. Bunu göz önünde bulundurarak, web sitenize mümkün olduğunca basit ve kolay bir şekilde erişmenizi, gezinmenizi ve etkileşimde bulunmanız gerekir. Bunun hakkında biraz düşünün:

  • Sayfa hızı – ne kadar hızlı olursa o kadar iyidir.
  • Formları basitleştirmek – insanlar çok fazla bilgi doldurmak istemiyorlar. Ne kadar basit o kadar iyi.
  • Bize ulaşın (telefon, e-posta, canlı sohbet / mesajlaşma) – insanların nasıl ve ne zaman iletişim kurabileceklerini düşünün ve günün herhangi bir saati için seçenekler sunun.
  • Sorunsuz ödeme / sorgulama süreci – satın alma yolunuzdaki bırakma noktaları nerede ve nedeni nedir? Bu soruların yanıtını bulmak için Google Analytics’i kullanmak, web sitesi kurulumu / yapısı ile ilgili sorunlar, aşırı karmaşık bir ödeme işlemi veya gönderim bedeli gibi başka türlü farkında olmadığınız engelleri veya sorunları ortaya çıkarmaya yardımcı olabilir.
  • Harekete Geçirici Mesaj – Her sayfa kullanıcıyı bilinçli olarak müşteri yolculuğunda bir sonraki aşamaya yönlendirmelidir. Web sitenizin her sayfasını ziyaret ettikten sonra kullanıcının hangi işlemi yapmasını istediğinizi düşünün ve sayfanın sonunda ve sonunda CTA (Call to action) özelliklerinin basit ve net bir biçimde olmasını sağlayın.
Herhangi bir web sitesi projesinde, tüm dijital varlıklarınızdan doğru verileri kaydetmek için doğru izleme ve raporlamaya sahip olmak önemlidir. Bu, pazarlamada neyin işe yarayıp neyin işe yaramadığını görmek için ihtiyaç duyduğumuz raporları üretmemize olanak tanır. Bizim için ana odak noktası, insanların web sitenizi nasıl bulduğunu, her dijital kanaldan sitenizle ne kadar ilgilendiklerini ve işletmeniz için ne sonuç doğurduğunu izlemek için Google Analytics’i kullanmaktır. Şunları belirlemek isteyeceğiz:

  • Hangi hedefler belirlendi (mobil takip dahil)?
  • Hangi görünümler ayarlandı?
  • Google Analytics, Google Ads, Search Console’un hepsi doğru bir şekilde bağlandı mı?
  • Hangi E-ticaret takibi (uygunsa) kurulur?
  • Hangi raporlama çerçevesi oluşturulmuştur?

Ayrıca, ana sayfanızı, gezinme yapınızı, SEO optimizasyonlarını, Satış önerilerini / USP (Benzersşz Takip Teklifleri), içeriği, kullanıcı yolculuğunu, hakkımızda, mobil yanıt verebilirlik ve olası satış yakalama yeteneğinizi dikkate alacak bir web sitesi denetimi gerçekleştireceğiz.

Artık web siteniz çalışır durumda, teknik açıdan sağlam ve iyi bir kullanıcı deneyimi ile beklentileri mutlu ediyor – ayağınızı gazdan çekme zamanı DEĞİL. Web sitenizin nasıl performans gösterdiğini, nasıl göründüğünü, hangi mesajları yayınladığınızı ve kitlenizin sürekli değişen taleplerini karşılamaya ne kadar iyi devam ettiğinizi sürekli olarak gözden geçirmek, işinizi büyütmek için çok önemlidir. Şunu düşünmek istiyorsunuz:

İçerik Kraldır:

Web sitenizin içeriği benzersiz ve alakalı ve en önemlisi bilgilendirici olmalıdır. Giderek daha fazla kullanıcı reklam değil, bilgi arıyor. Bu nedenle, sorularına daha iyi yanıt veren daha yeni, yeni ve güncellenmiş içerikler oluşturabilirsiniz. Web sitesi içeriğinin bazı önemli yönleri şunlardır:

  • Hakkımızda sayfası: marka kişiliğinizi gerçekten yakalamak, kim olduğunuzu ve neden var olduğunuzu anlamak için biraz zaman harcayın.
  • Bir blog başlatın: bu, sitenize yeni ve yeni içerik eklemenin bir yoludur ve size tüm sosyal ağlarınızda paylaşmanız için bir neden sunar. Ayrıca sizi belirli bir konuda otorite olarak konumlandırmanıza da yardımcı olur.
  • Anahtar kelime araştırması: 6-12 ay sonra gerçekten içeriğinizdeki boşlukları belirlemek için kapsamlı bir anahtar kelime araştırma analizi yapmak istersiniz. Ardından, özellikle hedef kitlenizin aradığını bildiğiniz içerik etrafında içerik oluşturabilirsiniz.

Site etkileşimi:

Hedef kitleniz web sitenizle ne kadar iyi etkileşime giriyor? Bakılması gerekenler etkileşim oranıdır: Hemen çıkma oranı, sitede geçirilen süre ve davranış (görüntülenen sayfalar) ve edinme kaynağı.

Aday müşteri yakalama:

Web sitenizi ilk kez başlatırken potansiyel müşterileri yakalamak ilk öncelik olmayabilir, ancak kesinlikle daha uzun dijital pazarlama stratejinizin bir parçasını oluşturmalıdır. E-posta adreslerini bırakmak isteyen sitenizi ziyaret edenler kesinlikle sizden tekrar haber almak ister ve bu nedenle nitelikli bir adaydır. Ücretsiz bilgi sağlama (e-kitap, teknik incelemeler veya kılavuzlar) veya ziyaretçileri ilk satın alma işleminde % ‘lik indirim için bültene kaydolmaya ikna etme gibi birçok olası satış oluşturma taktiği vardır. Potansiyel veritabanınızı oluşturmaya ve hala en yüksek yatırım getirisi etkinliklerinden biri olan bir e-posta stratejisi oluşturmaya başlamanın mükemmel bir yoludur.